سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حمایت کوتینیو از هم تیمی اش: اسنایدر شایسته کسب عنوان بهترین باز (شنبه 89/6/13 ساعت 12:59 عصر)

مهاجم اینتر، وزلی اسنایدر را شایسته کسب عنوان بهترین بازیکن سال 2010 جهان دانست.

کوتینیو معتقد است، همبازی هلندی اش شایسته ترین فرد برای به دست آوردن توپ طلای فیفا است.

کوتینیو در گفت وگو با روزنامه ی "گاتزاتا دلواسپورت" عنوان کرد: به نظر من اسنایدر بیش از هر فرد دیگری شایسته کسب عنوان بهترین بازیکن سال 2010است. من در تمرین او را کاملا زیر نظر دارم و از عملکرد فوق العاده اش شگفت زده می شوم.

کوتینیوی برزیلی در ادامه افزود: او یک افسانه است و با من همانند یک برادر برخورد می کند.

وزلی اسنایدر به همراه "دیگو فورلان" از گزینه های اصلی کسب این عنوان به شمار می روند. لیونل مسی، بهترین بازیکن جهان در سال 2009که در فصل گذشته بیش از 40 گل برای بارسلونا به ثمر رساند، به دلیل عملکرد ضعیف آرژانتین در جام جهانی از این فهرست خارج شده و شانس چندانی برای تصاحب این عنوان ندارد.





 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 2 بازدید
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدیدها: 57831 بازدید
  • درباره من

  • خبرنامه ورزشی
    مهرداد محمدی جعفری
    اینجانب دارای لیسانس تربیت بدنی و دارای مدارک مربی گری فوتبال و شنا و آمادگی جسمانی و گواهی نامه های نجات غریق وآب درمانی می باشم و آماده همکاری با نهادها و سازمانها هستم تلفن تماس:09126190901
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •  
  • لینک دوستان من
  • لوگوی دوستان من
  •