سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ساکت: قلب قلعه نویی شکسته، از او احمایت می کنیم (شنبه 89/6/13 ساعت 1:4 عصر)

بعد از این که شایعه شد هیات مدیره باشگاه سپاهان به امیرقلعه نویی،سرمربی این تیم اولتیماتوم داده است، محمد رضا ساکت،مدیر عامل باشگاه گفت که فراتر از حد انتظار از این مربی حمایت خواهد کرد.

ساکت در این باره به سایت سپاهان گفت:« قلعه نویی مربی بزرگ با کلکسیونی از افتخارات است و اجازه نمی دهیم با چند نتیجه نامطلوب شخصیت او به بازی گرفته شود. مطمئن باشید هر اتفاق و نتیجه ای حاصل شود تا پایان قراردادمان که پایان فصل دهم است، هیات مدیره از او پشتیبانی می کند. اطمینان داریم که فلعه نویی به این نتایج رضایت نمی دهد و با همه قوا تلاش می کند تا تیم دوباره بر خیزد. اولتیماتوم هیأت مدیره هم به او صحت ندارد و تا موقعی که خود ش تشخیص دهد که در این مسئولیت مفید و تاثیر گذار است، از حمایت قاطع ما بر خوردار است.»

ساکت از توهین های هواداران استقلال به قلعه نویی در بازی برابر سپاهان ابراز تاسف کرد:« در آن روز شکستن حرمت امیر قلعه نویی که بارها برای استقلالی ها قهرمانی و شادمانی به ارمغان آورده، مایه تاسف بود. هنوز از قهرمانی قلعه نویی برای استقلالی ها مدت زیادی نمی گذر د، ولی آبی ها به امیر و سایر سپاهانی ها که قبلا در استقلال زحمت کشیده بودند، توهین های زیادی کردند. مطمئن هستم قلب امیر قلعه نویی به خاطر آن توهین ها شکسته است.»

پیوستن خسرو حیدری ، جانواریو و هاشم بیک زاده به سپاهان باعث ناراحتی هواداران استقلال شده است.با این وجود ساکت همچنان معتقد است که سپاهان فقط بازیکنان آزاد را جذب کرده است:« بازیکنانی که از استقلال جذب سپاهان شده اند افرادی بودند که قراردادشان با استقلال پایان یافته بود و به عنوان بازیکن آزاد وارد سپاهان شدند. هوادارن سپاهانی عادت دارند هر بازیکنی راکه بنا به هر دلیلی از سپاهان جدا می شود، در دیداری که با تیم جدیدش برای مصاف با سپاهان به اصفهان می آید،تشویق می کنند. ای کاش استقلالی ها نیز این سنت زیبا را رعایت می کردند و آن بازی زیبا را در ورزشگاه آزادی با هتاکی ها آلوده نمی کردند. »

پس از هواداران استقلال،این بار نوبت مزدک میرزایی بود،گزارشکر بازی استقلال-سپاهان بود که مورد انتقاد مدیر عامل سپاهان قرار بگیرد.

او گفت که میرزایی طوری گزارش کرد که انگار یک تیم غیر ایرانی به مصاف استقلال رفته است:« ما در نامه ای به مدیران صدا و سیما و شبکه سه اعتراض خود را به گزارش آقای میرزایی اعلام کردیم. ایشان طوری بازی را گزارش می کرد که گویی تیمی غیر ایرانی به مصاف استقلال در آزادی آمده است. تحلیل ها و گزارش های شتاب زده و عدم توانایی در پنهان نگاه داشتن میل به پیروزی تیم پایتخت از نقاط سیاهی بود که مزدک میرزایی آن را به میلیون ها مخاطبی که از رسانه ملی این سوپر دیدار را مشاهده می کردند القاء و تزریق می کرد.»





 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 0 بازدید
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدیدها: 57829 بازدید
  • درباره من

  • خبرنامه ورزشی
    مهرداد محمدی جعفری
    اینجانب دارای لیسانس تربیت بدنی و دارای مدارک مربی گری فوتبال و شنا و آمادگی جسمانی و گواهی نامه های نجات غریق وآب درمانی می باشم و آماده همکاری با نهادها و سازمانها هستم تلفن تماس:09126190901
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •  
  • لینک دوستان من
  • لوگوی دوستان من
  •